Videre til indhold
  • Forside
  • Forløb
  • Links
  • Om
  • Forside
  • Forløb
  • Links
  • Om
  • Home
  • FORLØB
  • Skole og fritidstilbud
  • Forløb 2: Den første tid i modtageklassen – begynderdidaktik

Forløb 2: Den første tid i modtageklassen – begynderdidaktik

Start kursus

  • 1 Section
  • 5 Lessons
  • Lifetime
Expand all sectionsCollapse all sections
  • Begynderdidaktik
    5
    • 3.1
      Introduktion til begynderdidaktik
      1 Minutes
    • 3.2
      Tematisk undervisning
      5 Minutes
    • 3.3
      Kommunikativ undervisning
      10 Minutes
    • 3.4
      Additiv undervisning
      10 Minutes
    • 3.5
      Få mere viden
      1 Minutes

Introduktion til begynderdidaktik

1)Introduktion til begynderdidaktik
Al begyndelse er svær

I den næste og sidste del af dette forløb vil vi kigge nærmere på undervisningen I Dansk Som Andetsprog – Basis. I vil blive præsenteret for nogle af de grundlæggende didaktiske overvejelser, i med fordel kan gøre jer i forbindelse med jeres undervisning af de nyankomne elever.

Har du ikke set første del, kan du med fordel se den først. 

 

 

Tematisk undervisning
Næste

Kontakt os på 
nyankomneinfo@gmail.com

KL tilbyder i samarbejde med landets professionshøjskoler kompetenceudvikling, der skal møde akutte behov i landets kommuner i forhold til dansk som andetsprog og modtagelse af børn og unge, der er flygtet fra krigen i Ukraine. 

Menu

  • Forside
  • Forløb
  • Links
  • Om
  • Forside
  • Forløb
  • Links
  • Om

Partnere

  • Københavns Professionshøjskole
  • Kommunernes Landsforening
  • A.P. Møller Fonden
  • Professionshøjskolen UCN
  • VIA University College
  • UC Syd
  • Professionshøjskolen Absalon
  • UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
  • Københavns Professionshøjskole
  • Kommunernes Landsforening
  • A.P. Møller Fonden
  • Professionshøjskolen UCN
  • VIA University College
  • UC Syd
  • Professionshøjskolen Absalon
  • UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole